Statystyki

  • Odwiedziło nas: 2191861
  • Do końca roku: 290 dni
  • Do wakacji: 103 dni

Zagadnienia

MARZEC w Muchomorkach 

Tematyka kompleksowa:

  1. W DAWNYCH CZASACH
  2. MARCOWA POGODA
  3. W WIOSENNYM OGRODZIE
  4. W KINIE I W TEATRZE

Zadania wychowawcze: - Rozwijanie zainteresowania historią, rozpoznawanie zmian w otoczeniu, rozwijanie umiejętności opowiadania, kształtowanie ciekawości odkrywania śladów przeszłości, wspieranie empatii.       

- Kształtowanie umiejętności kodowania, poznanie trójkąta jako figury geometrycznej, rozwijanie umiejętności klasyfikacji, kształtowanie umiejętności logicznego myślenia, rozwijanie ciekawości.                                                                                                                                                                   

- Rozpoznanie gatunków zwierząt z epoki lodowcowej, rozwijanie umiejętności klasyfikacji, kształtowanie postawy ciekawości i zainteresowania prehistorią.                                                                                         

- Poznanie obrazu graficznego głoski j, doskonalenie słuchu fonematycznego, utrwalenie nazw dinozaurów i innych zwierząt, kształtowanie poczucia satysfakcji z osiągnięć.

- Poszerzanie wiedzy na temat zjawisk atmosferycznych i symboli pogodowych, rozwijanie koncentracji, rozwijanie umiejętności pracy w grupie, kształtowanie świadomości zachowań odpowiedzialnych i nieodpowiedzialnych.

- Poznanie obrazu graficznego głoski g, rozwijanie słuchu fonemowego, doskonalenie umiejętności analizy i syntezy głoskowej, rozwijanie umiejętności manualnych i motoryki małej, kształtowanie umiejętności radzenia sobie z emocjami w trudnych sytuacjach.

- Utrwalenie wiadomości na temat oznak pór roku, zapoznanie z zawodem ornitologa, doskonalenie aparatu mowy, rozwijanie umiejętności kodowania i odczytywania kodu, uwrażliwienie na piękno przyrody.

- Poszerzanie wiedzy na temat roślin ogródkowych, doskonalenie umiejętności analizy i syntezy głoskowej, rozwijanie umiejętności określania położenia przedmiotów w przestrzeni, rozwijanie pozytywnych emocji.

- Poznanie obrazu graficznego głoski c, rozwijanie słuchu fonemowego, doskonalenie umiejętności analizy i syntezy głoskowej, kształtowanie ciekawości i otwartości na otaczający świat.

- Poszerzanie wiedzy na temat kina i teatru, rozwijanie umiejętności odróżniania wstydu od tremy, kształtowanie sprawności motoryki dużej.

- Poznanie obrazu graficznego głoski w, rozwijanie słuchu fonemowego, doskonalenie umiejętności analizy i syntezy głoskowej, rozwijanie umiejętności manualnych i motoryki małej, budzenie ciekawości otaczającym światem.

- Poznanie obrazu graficznego głoski z, Z, rozwijanie słuchu fonemowego, doskonalenie umiejętności analizy i syntezy głoskowej, rozwijanie umiejętności manualnych i motoryki małej, kształtowanie samodzielności i umiejętności czekania na swoją kolej.